Try to be chill...

Ska man titta på den här underbara bilden på Arvid så ska man lyssna på musik samtidigt. Så börja med att klicka på play.




Det här är inte vilken låt som helst, utan den låt som Arvid sjöng tillsammans med sin klass på skolavslutningen i juni. Jag tror att det var fler än jag som imponerades av den grymma solosången. Go Arvid!

Till saken hör att detta varit en av mina favoritlåtar ända sedan första gången jag hörde den så det var kanske inte konstigt att jag föll pladask för klassens insats.



 

1 Kommentarer

Birgitta

TACK för din blogg som i dessa dagar är lite extra intressant för mig!

Du är så positiv och tar så underbara bilder.

Jag har tillhört din beundrarskara länge.

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist