Jag har inte glömt bort mina bilder

Det brukar vara fullt upp men senaste tiden har det varit åtminstone 550% aktivitet som gällt. I söndags kväll bestämde jag mig för att sitta med bilder en timme för att komma ikapp. Efter en kvart sov jag med laptopen i knät. Det är ingen överdrift att det inte funnits tid för varken Lööfar, Sirisar eller New York-bilder. Sedan vi kom hem från NY har jag hunnit med 65-års kalas, 25-års fest, dop, heldagsshopping i Gbg, jobba, utvecklingssamtal, data-utbildning, sträckläsa en halv bok till midnatt. Ikväll är det bokklubb. Andas. Andas. Andas...

Det är roligt att se att 175 personer varit inne och vänt på bloggen sedan senaste uppdateringen. Många av er tittar flera gånger om dagen, så jag har verkligen dåligt samvete över bristen på uppdateringar. Men jag kommer snart med massa fina porträtt, stadsbilder och dopbilder med för den delen. Tack för ert intresse!

0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist