En sann vän

Ikväll har Siris mamma Linda varit och hämtat sitt fotoalbum med bilderna på sötaste dottern. Hon verkade väldigt nöjd och det känns skönt. Imorgon är det dags för familjen Lööf att få sina bilder levererade och Annika har också gett ifrån sig en del positiva kommentarer emellanåt så det är jag bara lite orolig inför.


På fredag ska vi reka i kyrkan inför bröllopet jag ska fota. Nu börjar det närma sig. Jag måste nog börja kommunicera med min assistent. Jag ska göra inspirationssamlingar och printa ut som jag ska ha med mig i väskan under dagen som stöd ifall inspirationen tryter. Eller om jag skulle råka bli nervös. Sedan ska jag åka runt och reka platser. Det har jag medvetet valt att vänta med eftersom jag vill att ljuset ska vara så likt den stora dagen som möjligt. Än så länge blir det ju bara mörkarre och mörkare för var dag. Den 5 december hoppas jag på sol och blå himmel för den senaste tiden har det bara varit mörkt, mörkt, mörkt...


En sann vänn, Siris nalle
Canon 400D + 50 mm f/1.4

1 Kommentarer

Anonym

Vi med, men blir det regn och dissigt så fotar vi bara inne. Assistent??? vem är det ?

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist