Latmask säljes - utropspris 1 krona!

Vad är det som har hänt med mig när jag tycker att ett träningspass invid sjön en solig majkväll känns som en oerhört dålig idé. Jag kommer på mig själv med att tänka att jag måste ha tackat ja vid ett oerhört sinnesförvirrat ögonblick. Jag ertappar mig själv med att i smyg banna mig för det.

För ett år sedan var fyra träningspass i veckan vardag. Träningen gav mig kickar, höll mig i form och framför allt kändes det både meningsfullt och roligt. Latmasken har definitivt tagit över min kropp. Suck.

Jag måste se till att vräka honom omgående, han är inte längre en önskad hyresgäst i denna kropp. Så nu har ni chansen att kamma hem honom till rena rama fyndpriset. Utropspriset är futtiga en krona. Börja buda nu!

PS. Eventuellt bytes latmasken mot välsvarvade överarmar och fasta lår...

5 Kommentarer

Kristin

Haha! Lustigt att du benämner "latmasken" som en honom! Som om den är en ännu mindre del av dig. Latmasken kanske är en "hon" som du sjlv har utvecklat...

veronicasfoto

Kristin: Klart att latmasken är en han. Det vet vi väl alla att det är männen som står för det onda, negativa, och det dåliga i samhället... Eller hur var det nu?

Antar att du har rätt i att jag benämner latmasken som en han bara för att slippa ta ansvar för mina dåliga sidor... suck.

Publicerat: 2009-05-12, 19:15:05
http://veronicasfoto.blogg.se/
Anonym

Hoppas inte Lars läste det där då åker nog BÅDE du och snoozen ut/a

Alicia

Åh, så fina bilder i headern!

Publicerat: 2009-05-13, 06:54:00
http://soetkofta.blogg.se/
Alicia

Tack för alla fina kommentarer!

Publicerat: 2009-05-13, 19:42:37
http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist