10.10.10

Dagens datum går till historien, likt alla andra dagar gick den så till slut över i mörker och stillhet. Så här i efterhand inser jag att det kanske var dumt att inte göra något mer av dagen. Återstår gör nu 11.11.11 och 12.12.12 därfter kommer inga fler chanser för oss som gillar siffersymmetri.

På tal om tid... En milstolpe i mitt liv är att åter vara med diskmaskin. Magiskt! Tideräkningen i mitt liv är numera tiden före- och tiden efter diskmaskinen.

I helgen har jag jobbat mig igenom bröllopsbilder, 4/5 mappar är nästintill färdiga. Snart återstår endast det roligaste - porträtten! Jag har dessutom varit ute och fotat lite nya barnbilder och i fredags levererades sprillans nya bilder på fina Tilda.

Jag känner att jag borde skriva något intressant eller roligt istället för en massa innehållslösa oväsentliga ord, men senaste tiden har jag inte kommit på något att skriva här som kan intressera någon, inte ens mig själv. Jag kan minnas att jag skrattar. Nästan varje dag skrattar jag jättemycket. Men jag kommer liksom inte ihåg vad jag skrattar åt. Det känns som att jag gör jättelite av jättemycket olika saker mest hela tiden och resultatet blir typ minnesmarshmallows, rosavitt fluff som varken smakar gott eller innehåller någom sorts näring. Roliga anekdoter efterlyses!


Tilda

0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist