Koh Lanta i bilder

Hur ska man kunna återge så många smaker, upplevelser, sekvenser, minnen med bara några få bilder? Det går inte. När jag tittar på de här bilderna så inser jag att jag inte ens är i närheten. Jag känner mig lite besviken när jag inser att bilderna inte ens återspeglar en tusendel av verkligheten. Men eftersom jag har lovat att visa ett par semesterbilder så börjar jag här.

Du som tittar får försöka återskapa en smak av iskall pineappleshake och kyckling i röd curry och kokosmjölk. Du får inbilla dig att huden känns varm av dagens solstrålar och om du lyssnar riktigt noga hör du kanske havets vågor långsamt slå in mot den ännu solvarma stranden. Luta dig tillbaka och låt massösen ta hand om dina vintertrötta muskler som slitit hårt med all snöskottning...

6 Kommentarer

Anna

Wow, ser helt underbart ut! Lite semester nu hade varit skönt.



Mvh Anna

Publicerat: 2010-02-28, 16:36:23
http://www.annakarlssonsfotoblogg.blogspot.com/
Magdalena

Du har visst lyckats med dina bilder ! kan säga att man blir lite avis nu när man tittar för det ser helt underbart ut!

Birgitta

Vad kul! Grattis till förlovningen!

A

tack! tack! men färger är inte min grej du vet. Adoptera en 14-åring så går det snabbt att fixa designen :)

Tim, fotoblogg

hjälp vad jag drömmer mig bort till varmare breddgrader nu. ännu mer än tidigare ska sägas!

Publicerat: 2010-03-08, 21:43:26
http://blog.andreaheim.se
"Sus"

MMMMM så underbara bilder, drömmer mig bort... så härligt!

Publicerat: 2010-03-10, 20:58:36
http://nogg.se/mittiprick

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist