Bildspel

Ibland känns det som att jag skulle vilja ha en paus från jobbet. Jag kan komma på mig själv med att önska att en lite fe ska dyka upp, vifta med sitt lilla trollspö och bland allt magiskt glitterpulver sedan säga att jag bara behöver jobba deltid. (Fast med full lön då såklart.) Jag önskar mig tid att styra upp saker och ting. Designa om bloggen, göra i ordning fakturor för fotograferingar, läsa på och vidareutvecklas, hinna göra många, många fler fotograferingar...

Men så insåg jag igår att det faktiskt inte är långt till jullovet. Dessutom är jullovet faktiskt ganska långt. Så nu ser jag det som att så fort skolan slutar så börjar jag jobba med mitt icke existerande fotoföretag. Jag får väl kalla det för vad det är än så länge, hobbyverksamhet.

Idag har jag suttit flera timmar och förberett mig inför bröllopet som äger rum på lördag. Jag har letat fram 53 inspirationsbilder som jag ska lägga i ordning i ett dokument tillsammans med en privat checklista.

Jag har i funderat en hel del på hur jag vill att min blogg ska se ut i framtiden. Det är svårt. Inte att komma med idéer, men själva kodningen. Tar hur många timmar som helst och ändå blir det liksom inte som man vill. Mina funderingar ledde till lite googlande som ledde till lite testande som resulterade i en slideshow med lite samlade barnporträtt.

Jag skulle uppskatta lite respons om någon av er har tid...
  
Tryck på playknappen och försök att ha musen stilla medan du tittar på bildspelet.

4 Kommentarer

Malinhe - fotograaf

oj, vilken sjukt fin blogg du hade! jag älskar den!

Bilderna i bloggen var också jättefina, du har tallang vännen, keep up this work!

Publicerat: 2009-11-28, 18:34:26
http://malinhee.blogg.se/
Nina

Du är fantastiskt duktig. Blir helt fast i dina bilder. Svårt att sluta titta! Lycka till på bröllopet. Eller om det har varit, hoppas det gick bra!/N

Publicerat: 2009-11-28, 20:44:36
http://dowerfamiljen.blogspot.com
Annelie

Vad härliga bilder!! Om du googlar på flash gallery, så finns det en hel uppsjö att välja emellan. Jag har både och på min hemsida, både bildspel och fasta bilder, för att de som vill kika på sig själva bara kan klicka upp rätt bild direkt.



Mvh

Annelie

Publicerat: 2009-11-29, 20:47:41
http://www.anneliejohnsson.blogspot.com
* M E T T E *

Härliga bilder! Fortsätt så :-)

Publicerat: 2009-12-08, 10:09:37
http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist