Vad är jag bra på?

Idag har jag varit och fotat en blivande student. Bilderna blev fantastiskt vackra. Jag är helnöjd och det verkade modellen också vara.

Jag har också någon gång under natten blivit ofrivilligt attackerad av förkylninsbaciller. Huvudet känns tungt, näsan kliar och är täppt. Allmäntillståndet är klart nedsatt. I juni!!! Vilken normal människa åker på en förkylning i juni? Kan det bero på att jag som lovat omgivningen att aldrig spela golf, befann mig på en golfbana i kyla och regn i onsdagskväll.Till råga på allt var det riktigt roligt. Men man ska hålla sig till det man är bra på. Vad är jag på?


2 Kommentarer

Jessica

Juniförkylningar är aldrig roliga och inte precis nu när man ska avsluta allt på jobbet...

Du är verkligen bra på att fotografera i alla fall! Underbara bilder igen!!

annika

jag är ganska normal och har snart snörvlat färdigt...du är ganska normal också faktiskt!

Publicerat: 2009-06-07, 22:48:42
http://vardagsglimtar.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist