The Beach

Som den superturist man är så gorde vi en båttur till Phi Phi island. Ett av stoppen var den numer legendariska stranden där man filmade the Beach med Leonardo Di Caprio. (Och ja, jag har beställt filmen, väntar spänt på att en ska dimpa ner i brevlådan.)
Det kanske kan tyckas lite trist att jag inte valde att ta med mer av stranden på fotot. Anledningen är helt enkelt att det svärmade av turister, överallt! Jag skojar inte om jag skriver att 20 båtar lade till under den halvtimmen som vi var där.


The Beach - Maya Bay, Phi Phi Ley Island

3 Kommentarer

Christian, Fotoblogg

Hejhopp! Ja, det är något jag också märkt på en del bilder. Men då kan du göra följande:

Gå in under file, och sedan istället för att välja ''save as'' så väljer du ''save for web and devices..'' (snabbkomando: Alt+Shift+Ctrl+S) som finns lite längre ner. (använder den engelska veritionen av CS3) då får du en ny ruta där du kan välja filformat osv. Sen trycker du helt enkelt på save i den rutan och laddar upp bilden som vanligt på bloggen.

Testa detta, det ska funka! :)

Publicerat: 2009-01-26, 17:35:36
http://lifeintenpixel.blogg.se/
Malin

Å vilken fin :)

Publicerat: 2009-01-27, 08:13:01
http://meandthecamera.blogg.se/
Emelie

jag vill också dit ;)

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist