Min variant på den berömda semlan

Fettisdagen i all ära, här på bloggen skall den firas med bild på Isak! Garanterat kalorisnål och för er som är kinkiga med mandelmassa garanterar jag att denna bild är fri från mandelmassa, den innehåller inte kardemumma heller för den delen.

Vill ni prompt se en bild på en semla kan ni besöka en av alla de 47 272 bloggar som just idag innehåller mer eller mindre meningslösa semlebilder.

Vågar jag skriva att jag tycker att det är en oerhört trist bildidé att fota en semla just denna dag eller kommer jag få otrevliga kommentarer? Tipsa gärna om det finns någon skicklig fotograf som faktiskt lyckats ta en unik, snygg och intressant semlebild som publicerats någonstans.


Isak den 29 oktober 2008

7 Kommentarer

DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Nu har det dykt upp en hel del bilder från resan!

Titta in vetja!



//Dennis

Publicerat: 2009-02-24, 22:06:23
http://dennisfoto.blogg.se/
Lena

Jag föredrar också Isak före semlor! Fast igår blev det varken eller... Han är hos farmor o farfar sedan i måndags. Jag längtar!

DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Hehe! Jag visste att du brukade vara inne på bloggen, jag har bra koll så jag tänkte bara informera dig lite enkelt om bilderna, hihi!:)



Det var precis en sån här kommentar jag ville ha om bloggen! Men du som stammis, är det endast på de stående bilderna som det blir irriterande eller de liggande också?



//Dennis

Publicerat: 2009-02-25, 19:53:25
http://dennisfoto.blogg.se/
DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Jag försöker förbättra bloggen för er läsare och det känns som jag har lyckats, bilderna kan nu ses i normal storlek genom ett enkelt klick på bilden.



Hoppas du/ni tycker det blir mycket bättre!



//dennis

Publicerat: 2009-02-25, 20:06:54
http://dennisfoto.blogg.se/
Matilda - FOTOBLOGG

Jodå, jag har en massa mål och drömmar. Bland annat tänker jag plugga till veterinär och möjligtvis bildjournalistik, är lite osäker på vilket. Det är mer andra personer jag funderar över, mina kompisar, som ofta är nedvärderande och tänker dåliga tankar om sig själv. Sånna tankar är nog ganska viktigt att alla får veta, för då funderar alla en stund extra över livet och det är viktigt.



Tack, jag hoppas också att hon blir frisk!



Vilket underbart foto du har, jag tycker om din idé om att fota annat än semlor. Sött barn!



Kramar /Matilda

Publicerat: 2009-02-25, 20:09:10
http://myphoto.blogg.se/
Anonym

Hehe glad jag blir :D Tack ska du ha!

Tim, fotoblogg

Tusen tack, återigen, är det enda jag kan säga!



Jag håller så totalt med dig om alla bilder på semlor och dylikt, istappar med för den delen. Det är så ytterst sällan det blir något unikt eller spännande. Inser inte folk det? :p



Ja men det skulle vara jättekul! Både att redigera samma bild båda två, eller att "gå lös" kanske lite extra på någon bild. Har du någon bild som kan passa för ändamålet? Du verkar ha många bilder på barn, och de är så bra som de är. Tror inte att just den typen av bilder vinner så mycket på överdriven redigering heller, men något annat kanske?

Publicerat: 2009-02-25, 20:42:37
http://blog.andreaheim.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist