Wiiiiiie

Jag har investerat. Kameraväskan är numera för liten. Jag har nämligen köpt ett nytt objektiv. Har kikat på både ny kamera och ojektiv länge, länge nu. Hade planer på att köpa ett i oktober när vi åker till USA men så fick jag se en annons på fotosidan igår förmiddag där en kille här i Ulricehamn ville sälja exakt det objektivet. Jag mailade och inom en timme hade jag det i min hand. Om jag inte hade känt mig tvungen att åka och städa på jobbet  hade jag definitivt gett mig ut och fotat idag!

En söt bild på Vidar som jag tog i onsdags när han och mamma Matilda var här och hälsade på.


400D + 50 mm f/1.4

2 Kommentarer

Fotograf Annelie Malmgren

men men men men? Du måste ju berätta vad du har köpt! Jag tror jag vet vilket det är, såg nämligen en väldigt intressant annons som jag själv vart sugen på ^^

Publicerat: 2009-08-16, 21:10:16
http://anneliemalmgren.blogg.se/
Aurora Studios

Vilka otroliga ögon! :D De måste ju kunna få vem som helst att smälta^^

Vad shoppade du för objektiv?:D



Tack så mycket, har gjort klart ett porträtt och är så stolt över både mig själv och hur duktiga brudparet var^^ Inte så illa att plåta i naturligt ljus minsann...!

Publicerat: 2009-08-24, 21:06:47
http://aurorastudios.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist