Vårblommor

Idag har vårsolen värmt våra stackars rödfrusna fingrar här uppe i Norden. Konstigt att det räcker med några timmars sol innan jag börjar få för mig att tvätten ska hänga på tork utomhus...
Jag passade på att fira denna underbara vårdag med att köpa en liten påsklilja som direkt fick stå modell. Sedan var det dags för tvättstugan och på väg upp passade jag på att fota några vårbilder. Fast sedan insåg jag att jag just idag inte alls hade talang att fota snödroppar innovativt. Så det får bli en liten påskblomma som första bild idag.


Snart är det påsk...

1 Kommentarer

Gustav - fotoGurrafi.se

Svar: Hultsfred, där ser man.. Du är från "mina trakter då".. Går gymnasium i Högsby, inte så långt ifrån hehe



Läcker grön bild!

Publicerat: 2009-04-02, 13:57:58
http://fotogurrafi.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist