Working 24/7

Jag ljög i mitt senaste inlägg på bloggen. Men när jag skrev att jag skulle lägga upp nya bilder inom en vecka så trodde jag på det själv. Sedan small det till. Arbetskoman tog mig några dagar senare i sitt våld och jag har fortfarande inte vaknat till liv. Så kommer det nog vara en eller två veckor till åtminstone, men jag ser en ljusning. Sommaren...

De senaste timmarna har jag bläddrat bland hundratals bröllopsbilder, sorterat bland såväl student- som balbilder och redigerat ett fåtal bilder. Jag har tappat formen, det tar en evighet att göra en enda bild. Jag trodde att jag skulle sitta en liten stund och sedan njuta av filmen som jag har hyrt. När jag tittade till på klockan nu så fick jag se att den närmar sig midnatt. Ingen film ikväll. Inga nya bilder till bloggen heller men ni kan få se hur det ser ut när jag sitter och jobbar.

Jag lovar att återkomma med bilder på brudpar, student, bal, barn och allt möjligt som jag har i lager inom kort. Måste bara vila jobba, äta, jobba, jobba, sova, jobba, jobba, äta, jobba lite till...

3 Kommentarer

Lena

Härligt! Nu är du på G igen. Sommaren är snart här ska du se! Kram Lena

Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



Publicerat: 2010-06-20, 23:54:54
http://juwlig.blogg.se/
Juwligast



Hej!

Just nu är jag i stort behov av hjälp, din hjälp. Det är nämnligen så att jag är med i en fototävling där jag är en av finalisterna. Och jag behöver röster. Din röst! Det skulle verkligen vara jättegulligt av dig om du gick in på den här länken http://jenniifer.webblogg.se/2010/june/beslutsangest.html#comment och skrev i kommentatorsfältet nummer 3, det numret på den bilden jag har tagit, det tar inte lång tid och jag skulle bli jätteglad verkligen!

Kram på dig :)



Publicerat: 2010-06-21, 00:01:41
http://juwlig.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist