Dagens nyheter

I dag kan man se vackra brudparet Jonatan och Gabriella i Ulricehamns Tidning. Härom veckan skickade jag över ett par bröllopsbilder till dem så att de skulle kunna välja en bild att publicera i tidningen. Vilken bild de valde? Det får du själv ta reda på... här kommer några att välja mellan.

(Om du inte har UT så kan du lämna en kommentar och gissa vilken bild de valde...)

Under söndagen fanns även en av bilderna nedan med i Borås Tidningen, dock inte samma bild som den som var med i UT.

4 Kommentarer

Therese

Jag har ingen av tidningarna och undrar vilen de valde. De var väldigt fina allihopa men jag antar att de inte valde den med bara brudbuketten ;)

Veronica

FACIT: Bilden längst upp till höger var med i UT och den längst ner till vänster var med i BT.

(Fast egentligen var det en variant på den nedre till vänster som var med i tidningen.)

Publicerat: 2010-04-06, 09:14:43
http://veronicasfoto.blogg.se/
Bruden själv

Jo, det blev lite fel när vi skickade iväg bilden till BT. Vi hade tänkt den som visas här på sidan, men klickade på fel. Jaja, det var ju ändå en väldigt fin bild som kom in. Du é väldigt duktig, Veronica!

lotta

Hej



kikar in här då och då och du tar helt fantastiska bilder! önskar att jag valt dig som vår bröllopsfotograf men då visste jag inte om att du fanns! är inte så nöjd med de foton vi fick men man kan ju inte få allt här i världen jag har fina minnen ändå!!!

Ha en skön sommar.

Lotta

Publicerat: 2010-06-29, 21:46:57
http://www.lottaspyssel.wordpress.com

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist