Snart ska här bli andra bilder!

Eftersom jag har rätt fullt upp under dagarna då jag jobbar som reporter nere i Småland under långledigheten så blir det inte så mycket bloggande. Men å andra sidan kommer jag att ha med mig en hel del nya bilder hem. Vad sägs om maskrosbilder, bilder på Emilia och Måns Zelmerlöw och lite annat smått och gott. Tror kanske att ni som kollar här på bloggen uppskattar lite nya bilder och lite andra bilder än ni har börjat vänja er vid...

För er som är intresserade kan ni läsa reportaget om Hultsfredsdagen om ni klickar här.

Helt oredigerad bild, plockad rakt från kameran. Fotad med 400D + 50 mm f/1.4
Vingarna är underbara!

1 Kommentarer

hea

vad jag längtar efrter dessa gula rosor,

helst på grannens gård då :)

Bilderna härunder är verkligen underbara!

Ha en finfin helg

Publicerat: 2009-05-22, 23:32:11
http://healina.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist