Äntligen nya bilder!

Vi fotade lilla Molly i mars men eftersom det var dåligt väder och för svagt ljus så bestämde vi att vi skulle ses igen. Tiden gick och gick men så igår träffades vi äntligen. Det blev massa söta bider på lilla tjejen som nu hunnit bli nio månader.

Jag fick en bok också av snälla mamma Susanne. Hon jobbar som (håll i er nu!)  konsult, coach, mental rådgivare, inspiratör, författare och föreläsare inom personlig utveckling som bland annat talar om hur man skapar ett vinnartillstånd, hur man leder andra människor och utvecklar team och hur man undviker stress. Hon talar även om samtals- och förhandlingsteknik, om presentationsteknik och pedagogik. All den här informationen hämtade jag faktiskt rakt ut från nätet och vill du läsa mer om henne och den nya boken jag fick igår kan du klicka här.

Boken ska definitivt läsas på sommarlovet. Är snart klar med både Anna Kåver och Kay Pollack. Sannolikt åker den ner i resväskan nästa vecka. Snart semester på riktigt!

I veckan ska jag göra klart bilderna på Marias fina små busfrön och därefer kommer Molly upp på bloggen. Ordning och reda, en sak i taget. Nu är det dags att ta sommarlov. Lunch på stan och sedan blir det finbesök i storstan Borås.

Här får ni se Mollys nya header som jag bara bytt ut bilden på, klicka på den och ni kommer till hennes blogg.


0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist