I'm yours

Så har nu redigeringsloppet äntligen startat. Bilderna är sorterade, filerna konverterade och 10 bilder ligger färdigredigerade. Startsträckan är avklarad, nu väntar många, långa mil innan det är dags att spurta. Regnar det tillräckligt många dagar, gärna i hela landet så kanske jag blir klar redan till helgen! Se det inte som ett löfte utan snarare en målbild. Man ska vara visionär...

Förresten upptäckte jag precis att jag tydligen fått två nya prenumeranter på bloglovin. Oerhört roligt och smickrande med tanke på hur få inlägg jag bidragit med det senaste halvåret. Med närmare tusen nya bröllopsbilder på hårddisken lär det bli ändring på det framöver. Två bröllop gjorda och ett på tur i augusti, roligt.

Här kommer några av de allra första bilderna som ligger klara. Vackra, kärleksfulla Marlene och Magnus.

2 Kommentarer

Lovisa

idag är sista dagen för att kunna vara med i fototävlingen,var gärna med



http://lovisasbilder.blogspot.com/2011/07/blog-post_31.html#comments

Publicerat: 2011-08-14, 15:30:56
http://lovisasbilder.blogspot.com
Annika Malmsten

Hej! Har du kvar bloggen? Hittar inga kontaktuppgifter till dig, men skulle vilja komma i kontakt med dig snarast angående en bild jag önskar använda till tidningen amelia Brud & bröllop!

Mvh, Annika Malmsten

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist