Väntan

Jag ser i statistiken att ni är ett par stycken som troget går in på bloggen och kikar varje dag. Några av er besöker bloggen flera gånger om dagen (för jag tror inte faktiskt inte att svägerskan ensam kan få statistiken att se ut som den gör).

Jag får lite dåligt samvete över att jag inte underhåller bloggen. Men det finns en anledning till att jag är frånvarande. Det är förändringar på gång. Positiva, fräscha förändringar och alla kommer att få ta del av dem... snart.

Annars är allt ok, jag uppdaterar Iphonen och adventsstädar.

2 Kommentarer

Therese

Jag tror det är flera som bidrar till sttistikens utseende. Har för mig att äom jag går in flera gånger varje dag från samma ip-adress så registreras det bara som ett besök, för att man inte ska kunna lura statistiken kanske??

(Varför ligger det reklam över halva kommentarrutan som inte går att stänga? Jag ser inte vad jag skriver.. Har dock klickat på reklamen några gånger, hoppas du får betalt för det hihi)

Veronica

Fast när man kollar på statistiken visar den två kurvor, en för unika besökare och en för alla återbesök. Så jag ser alla besökare i dessa kurvor oavsett. Fiffigt.

Publicerat: 2010-12-05, 18:06:04
http://veronicasfoto.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist