Hemma hos Charlie

Våra vänner fick en ljuvlig liten Charlie för en dryg vecka sedan. I lördags fick vi se den underbare lille killen och storebror Sid var både stolt och omhändertagande. Nyblivna tvåbarnsmamman hade hunnit med att baka såväl bröd som kladdkaka innan vi dök upp på en kopp espresso under lördagsförmiddagen. Brödet fastnade på bild och kladdkakan fastnade mer än fint i magen. Bebisgos och fika, en helt perfekt start på helgen.
(Jag får väl motvilligt erkänna att jag själv satt stel som en pinne och med hjärtat i halsgropen under de minuter som jag fick äran att hålla knyttet. Bekväm är väl inte riktigt rätt ord om man vill beskriva hur jag såg ut...)

När Sid skulle besöka lillebror på BB för första dagen hade han med en tavla med en välkomnande kärleksförklaring som han knåpat ihop helt på egen hand. "Sid söta bäbä. Sid älskar bäbä. Söta bäbän." Sådan saker får en att känna att rätt mycket annt i livet är obetydligt. Amor vincit omnia.

3 Kommentarer

Anonym

Här blir man ju alldeles bebissjuk vågar knappt titta in mer.... jag har ju tre, det borde räcka!

Ha en alldeles ljuvlig semester!!! Kram kram/A

Catta

Kanonfina bilder verkligen!!

Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

nå gu så söt :)

Kram

Publicerat: 2010-02-13, 01:33:42
http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist