Septemberbröllop

Den 6 september 2008 blev Marika Fransson Fru Andreasson. Jimmy och Marika vigdes i Påbo kapell och jag hade såklart med mig kameran eftersom den alltid får hänga med mig lite överallt. När kyrkklockorna började ringa visade det sig att den inhyrda fotografen hade kört fel och jag fick akut rycka in för att föreviga ögonblicket. Det här var inget jag var förberedd på men det blev fina bilder.
Jag  måste erkänna att det hade varit väldigt kul att vara den som fick ta de riktiga bröllopsbilderna. Samtidigt så blir det så stor press då. Är jag verkligen redo? Tänk om jag misslyckas? Det finns mycket som kan gå snett...
men den här dagen gick ingenting snett. Njut av finaste Marika och Jimmy!



















2 Kommentarer

Magdalena

Mycket fina foton av min lillebror & Marika för att vara en snabb utryckning, nu vet vi varför vi fråga dig ta våra bilder :-)

Publicerat: 2009-04-03, 20:28:32
http://magda-magnus.blogspot.se
Emma

Kul, och framför allt skönt, för dig att allt gick smärtfritt! Jag har själv fotat bröllop i somras och känner igen tankegångarna inför det. det gick även väldigt bra för min del och känslan är obeskrivlig när man ser att man fått en hel del bra bilder allafall, hihi. :)

Publicerat: 2009-07-07, 17:13:19
http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist