Snart två månader!

Nu har jag fotobloggat i snart två månader och jag har hunnit med att visa upp rätt många bilder sedan dess. Därför visar jag ett collage med en hel del av de bilder som hittills publicerats för att fira lite. Jag behöver fundera lite på om jag uppfyller målet med bloggen som var att inspireras och utvecklas. Återkommer med utvärdering framöver.

Jag är jätteglad att just DU är här och tittar. Att du vill avvara några värdefulla minuter av ditt liv på just mina bilder. Jag vill tacka dig och alla andra som hittat hit och önskar er välkomna fler gånger. Det är roligt om du lämnar en kommentar så jag vet vem du är. Det måste inte vara en proffsig, konstruktiv kommentar även om det givetvis är kul det också. Jag uppskattar dig för din närvaro och blir glad för alla kommentarer.

Tack för alla vänliga kommentarer jag har fått och för att jag fått förfrågan om fler fotograferingar. Ska bli jätteroligt. Det innebär också att bloggen kommer fortsätta att uppdateras regelbundet under våren. Så gott som varje dag hittar du minst en ny bild här!

5 Kommentarer

MATILDA

va roligt :D



svar: ja, det är tur att alla tycker olika, hihi :) ja vet inte, jag gillade på något sätt när hennes kinder var lite röda:P

Publicerat: 2009-02-21, 14:27:48
http://matildahammar.blogg.se/
G I L R A E N

Tack för dina fina kommentarer. :) Jag ska försöka svara på dem så gott jag kan.



Angående fototävlingen så förstår jag hur du menar. Dock så behöver det inte alltid vara så. Förra vinnaren av tävlingen (Ida) har inte alls lika många besökare som andra som var med i tävlingen. Mestadelen av rösterna kom alltså från läsare som verkligen tyckte att det bidraget var charmigt. :)



Angående spegligen så förstår jag vad du tänker. Men som du säger skulle det inte alls ge lika bra resultat med en glasskiva. Då syns det knappt alls. Dessutom reflekteras ljuset bra i spegeln ur fotosynvinkel. :P Visst kan man efterredigera så att det blir svagare, men jag tycker om att speglingen är så skarp. :) Smaken är ju som baken så att säga. haha.



Tusen tack för dina kommentarer! <3



Publicerat: 2009-02-21, 14:40:09
http://gilraen.se/blog
Linda

Tittade in på din blogg och hittade massor av kort på Hilda igen, roligt att lägger ut dem. Hennes mormor och morfar är väldigt stolta!!! Du skriver så fint och du är värkligen omtänksam! Stor varm kram från mig. Ps du kan vänta dig att din kollega kommer till jobbet på måndag, vi har nog funnit mysteriet till febern...

Linda

hej igen. gick lite väl fort ett tag däruppe... menade verkligen inte att stava verkligen med ä....

Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Publicerat: 2012-01-12, 22:58:51
http://smsalåna.nu

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist