Det var en gång...

Livet passerar revy snabbare än man anar ibland. Man är liksom inte medveten om att man själv är med och skapar historia. Var dag blir till en del av ens egen och människor i ens omgivnings historia.

De här bilderna är en del av min historia och dem tog jag när jag jobbade på helg Vimmerby Tidning för evigheters evigheter. Närmare bestämt i maj 2007. Jag vet inte ens vad jag använde för kamera... Det kan ha varit vad som helst. Uppenbarligen visste jag i alla fall var avtryckaren satt.

I dagsläget fotar jag med en enkel Canon 400D och mitt favoritobjektiv 50 mm 1.4 USM sitter på större delen av tiden. Jag har drömmar och planer om att byta kamerahus. I dagsläget handlar mina dagdrömmar om 5D mark II.






Det var en gång en tjej som fick en kamera i sin hand...

0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist