Brudbukett

Jag premiärfotograferade mitt första bröllop förra helgen. Stort. Spännande. Vackert.
Eftersom jag har haft mer än fullt upp har jag inte haft tid att göra något mer än att lägga in alla hundratals bilder i datorn och sortera dem (bara det tar ett par timmar).
Men så ikväll kunde jag inte hålla mig. Jag började fixa lite med bilderna från förberedelserna hos frisören. Bland bilderna fanns några bilder på den vackra brudbuketten så jag tror det har blivit dags för er bloggföljare att se den första bilden från bröllopet.

Resten av bilderna får ni snällt vänta med ett par veckor för nu följer julfest och julavslutning och glöggkväll och julklappsfunderande. Och nej, jag önskar mig inte något särskilt. Julen handlar trots allt om att umgås och att vara med sina nära och kära. Det är viktigt att inte glömma bort det. "Hellre vara sams och äta misslyckad skinka bland små virvlande dammråttor - än osams men med nystrukna julgardiner, hemkokt knäck och perfekt griljerad skinka." (Känn dig fri att citera mig när som helst på dygnet.) Önskelistor och beställningslistor(!) faller mig inte i smaken. Jag gillar att ge sådant som jag tror att andra kan bli glada av, det är det som är så kul med att köpa julklappar. Att få gå runt och glädjs över tanken att man hittat något som kan bli riktigt bra. Att få är inte viktigt. Bara jag får vara med och klämma på lite paket här och där. Det behöver nödvändigtvis inte alls vara mina egna paket. Själva klämmandet är mycket roligare än öppnandet i sig. Paketklämning är helt klart en underskattad sport.

 

2 Kommentarer

Magdalena

Mycket vackert!!! tänk att den är min = D.

Jag/ vi är så spända för att se korten när du är klar ..jippi!!!



Kram Magdalena & Magnus

Linda

Ditt citat är bäst! Jag köper det direkt!

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist