Blowin' in the wind

Någon blåser in en måndag i mitt ena öra och sedan susar allt omkring i mitt huvud i ljusets hastighet och på ett ögonblick är ännu en vecka slut utan att jag hunnit ens hälften av alla borden.

Jag försöker fokusera på allt jag faktiskt hinner göra. Framför allt försöker jag berömma mig själv för det jag hinner göra bra - och ibland till och med fantastiskt bra. Åtminstone tränar jag mig på att fokusera på det. Jag peppar mig själv för att kunna bortse från att det alltid kommer att finnas personer som tycker att man borde gjort än det ena och än det andra.

Jag måste erkänna att i huvudet ekar allt det som jag borde hinna, borde bli klar med, borde göra... Just nu borde jag tillexempel gå och lägga mig.

Imorgon blir det förhoppningsvis en liten spännande fototräff efter jobbet. Kul!





Tilda

0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist