Dvala

Det är mycket nu. Jag har knappt rört kameran på flera veckor. Men ikväll så fick jag tummen ur och redigerade en hel drös fotografier. Men bilderna är en hemlig överraskning för någon så jag kan inte visa upp några bilder förrän någon har sett dem.

För övrigt väntar barnfotografering, bal, student och bröllop i maj så en massa nya bilder blir det!

Om du lovar att kika in här om en vecka igen så lovar jag att uppdatera med lite nya bilder till dess. Ska bara jobba, jobba, jobba typ hur många timmar som helst innan dess. Jag har sjukt mycket jobb framför mig men den 21 juni tar det äntligen slut. Sommarlov! (Läs inarbetad komptid vilket det egentligen är - så sluta genast ro att lärare får en massa lov bara sådär!)

3 Kommentarer

Anonym

Hej!

Ja jag är nyfiken på fler bilder så jag tänker kolla om en vecka igen!

Kram Kristin

J U L I A ( fotobloggen )

Hejsan!

Va gärna med i min fototävling jag har på min blogg , Temat är Kärlek så va gärna med och skicka in din favorit bild.

Regler och instruktioner står på min blogg.

Ha det bäst kramar :)

Publicerat: 2010-05-14, 15:36:37
http://annorlundajulia.blogg.se/
Lena

Men nu borde väl ändå dvalan vara över!!! Jag har dig som startsida och det börjar bli långtråkigt nu! Du kan väl lägga in nån gammal favorit eller nåt.



Kram kram

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist