Innan bilderna gulnar...

Måndag betyder arbete för de flesta. Just denna måndag innebär arbete för extra många svenskar, industrisemestern är över. Även om det återstår några stackars futtiga och troligtvis regndrypande dagar av min sommarledighet har jag bestämt mig för att arbeta hela veckan. Jag är rädd att bröllops- och familjebilderna börjar åldras annars. Så nu är det "upp with the tupp" som gäller. (Niotuppen då såklart!)

I eftermiddag är det planeringsmöte inför nästa bröllop som går av stapeln inom ett par veckor, spännande.
Nej, nu vill jag inte spilla mer tid. Djupdykning in i bildmapparna igen. Fotoalbum ligger på mitt skinande vita skrivbord och väntar på att fyllas med bilder - så det är bara att jobba vidare. På fredag ska det vara klart!



Catrin & Pelle 2010-05-29

1 Kommentarer

Jessica

Tack så jättemycket, blir jätteglad att folk uppskattar det inlägget:D Och bilden förstås^^



Duktig du är som jobbar trots din ledighet! Fast är det skoj jobb förstås så känns det ju knappt som jobb. :) Satt faktiskt och kikade på dina bilder och inspirerades lite inför min kommande bröllopsplåtning, du är så duktig!

Publicerat: 2010-08-02, 21:07:38
http://www.aurorastudios-blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist