Bilder levererade!

Jag har haft en liten bloggpaus eftersom jag inte haft några bilder att komma med och dessutom har jag varit alldeles för upptagen med en hel massa grejer för att åstadkomma nya. Maj månad lär bli än mer intensiv än vad april varit men jag ska försöka smacka in lite bilder så ofta det går. Förresten är maj fullteckat vad gäller fotograferingar, superkul!

Det skulle vara både ointressant och omöjligt att återge vad jag har hunnit göra den senaste tiden. En sak jag haft förmånen att göra och njuta av tre olika föreställningar, alla tre får toppbetyg.

Mia Skäringer - galen men underbar. Roar och berör på sammagång. Hur många människor kan skildra något så vidrigt som en våldtäkt samtidigt som hon får publiken att skratta så att tårarna rinner (utan att hon för den skull förringar det fruktansvärda i situationen)? Hon får en att inse att vi kvinnor kan göra de mest märkliga saker mot oss själva. Fem toasts!

Magnus Uggla - Visst stod det på affischen att det skulle vara en revy men inte trodde jag att det skulle vara en r e v y. Otäckt vig kvinna som rullade ihop sin kropp på otänkbara sätt, lättklädda damer, dåliga skämt som blir så roliga att man viker sig dubbel av skratt och en slutscen hämtad från min favoritmusikal. Fem toast!

Joe Labero - Alltså vissa av tricken kan man förstå. Man hänger inte med, men man kan förstå att det handlar om grym kontroll över situationen och extrem fingerfärdighet. Men hur kunde han sätta ihop tre vigselringar (som tillhör tre olika människor i publiken) och sedan ta isär dem igen? Och hur lyckades han dra av Stig skjortan utan att trä ur ärmarna? Fem toasts!

Igår fick äntligen Jonatan och Gabriella sina bröllopsbilder och jag har fått lov att blogga dem. Så inom de närmaste dagarna kommer en hel massa bröllopsbilder!

Jonatan och Gabriella fick sina bilder monterade i ett fotoalbum från Kolo som jag har beställt hem. Verkligen ett jättefint album som håller hög kvalité. Här kommer tre bilder för allmän beskådan. Vill du titta närmare på albumet som heter Newbury kan du se några fler bilder här (lite längre ner på den länkade sidan).



2 Kommentarer

Gabriella

Tack Veronica för fantastiskt fina bilder!!

Vi är väldigt glada för dem.

Magdalena

Fina bilder och album. Själv är jag färdig med vårat brällopsalbum oxå =)

blev kanonfint!

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist