Tackkort

Fotade några snabba bilder på lille Vidar som skulle bli ett tackkort. Det var inte planerat i förväg men blev lika bra som det var spontant! Spontana ögonblick är ju alltid de bästa. Nu tror jag att Vidars kort har nått alla mottagare och att mamma Matilda tycker att det är okej att fina Vidar syns här på bloggen.

Idag har vi varit i Göteborg hela dagen. Det har varit supermysigt, en riktig energikick för själen. Tror dock inte att min bättre hälft är lika road efter att ha gått in och ut i butik, efter butik. He he he...

Inte en enda bild har jag hunnit göra den här veckan. Men jag har hunnit med föräldramöte, kvällsföreläsning och examniation i en datakurs. Ska försöka redigera lite bilder imorgon eftermiddag. Under förmiddagen ska äntligen kameran få jobba igen. Hoppas på underverk, och sannerligen är det fem bildsköna och sprudlande personligheter jag ska möta. Jag ser fram emot att få sitta med datorn i knäet och gå igenom bilderna imorgon kväll. Men jag håller strikt på min arbetskö. Lugn Carina, bilderna kommer...


Canon 400D + 50 mm f/1.4

3 Kommentarer

Anonym

bildsköna och sprudlande ! Hahah, du skulle se oss nu huller om buller i en soffa varken det ena eller det andra :)

Men vad jag förstår så kan PS göra underverk. Godnatt nu ska vi sova vår skönhetssömn inför morgondagen. Får se om det hjälper;)

Foto i norr - Marie

Underbara bilder på sötnosen, ha det gott :)

Publicerat: 2009-09-13, 14:51:43
http://fotoinorr.blogg.se/
Birgitta

Jag ser också fram emot att se resultatet! Du är en mkt skicklig fotograf. det är känsla i dina bilder.

Är mycket ledsen för att jag missat din fina inbjudan till torsdagskaffet. Jag läser inte alltid kommentarer för jag tycker det är lite internt mellan skrivare och kommentatorn. Tack för att du tänkte på mig! Kommer en annan gång hälsar en "gammal" kollega.

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist