NYC nästa!

Om ett dygn befinner jag mig förhoppningsvis på andra sidan Atlanten. Jag hoppas att jag har blivit stum av beundran inför alla höga byggnader och att jag lycklingt funnit mig tillrätta. New York - here I come!

Bloggen kommer också att ha semester i en dryg vecka och som pausbild får ni dessa vackra pausfåglar - kollegan och mamman Annika med dotter Johanna. I väntan på mina uppdateringar kan ni alltid följa Annikas blogg genom att klicka här.

Måste jag säga att kamerabatterierna ligger på laddning? Min nya kamera får inte följa med på resan, den får ligga till sig inför kommande uppdrag. 400D:n och 24-70:t ska dock få följa med. Hoppas på att ha massor av bilder att visa upp framöver.

Ha en skön vecka!

2 Kommentarer

Mamma

Ha det jätte bra! Kram Sanna

Sara

Hej!

Kommer du ihåg mig?

Haha..:) Äsch, kolla min blogg så känner du nog igen mig!

Publicerat: 2009-10-24, 18:26:26
http://typsaara.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist