Nya tag, nya motiv

Äntligen har jag kunnat dyka ner i mappen med Siris bilder. Dessa härliga bilder ska jag lägga energi på under helgen för att kunna leverera bilderna under nästa vecka. Känns riktigt skönt. Då kan jag börja gå igenom mappen med dopbilder och inte minst våra semesterbilder från New York.

Nu är det inte många veckor kvar tills bröllopet jag ska fotografera. Jag tycker att det ska bli oerhört spännande. Jag har köpt nytt kamerahus, blixt och en hel del andra grejer för att kunna leverera så bra bilder som möjligt. Förhoppningarna är att det ska bli så bra att jag kommer att våga mig på fler bröllop eller andra stora tillställningar i framtiden.

Det droppar in en del mail med förfrågningar emellanåt. Det är både smickrande och utmanande. Tyvärr känns det som lite fel årstid att fotografera. Det är både kallt och mörkt mest hela tiden. Men ett par fotograferingar ska jag nog få till. Vinterfotograferingar kan vara oerhört vackra. Har förresten eventuellt ett mysigt litet uppdrag nu i helgen. Men det blir inomhus för att den lilla, lilla tösen inte ska bli kall. Sedan vet vi ju alla att efter mörker kommer solsken. Till våren ska jag fotografera så det står härliga till!

Nu är det läggdags, sov gott och ta hand om er!

0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist