Krasslig

Jag har inte ens hunnit spruta in viruset i min kropp innan jag blir krasslig. Två kvällar i rad har jag legat i soffan och tyckt synd om mig själv. Ingen feber men allmän sjukdomskänsla. Har passat på att sova ett par timmar extra.

Jag laddar för att bli frisk så att jag kan ta den där sprutan och bli lite sjuk igen... Är det höst så är det. Det gäller att njuta av höstens alla sidor. Sviktande immunförsvar och varierande gråtoner på himlen, dis och dimma. Ja, ni höstvänner har så rätt. Det är fantastiskt! (läs outhärdligt!)

1 Kommentarer

Magdalena

Bara du är frisk till bröllopet. Hör du av dig om du ej kommer på Fredag till Påbo kapell. 15.15 är det sagt.

Krya på dig

Magdalena

Publicerat: 2009-11-18, 17:43:42
http://magda-magnus.blogspot.com

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist