Ytterligare en aktivitet att bocka av på listan...

Yes! Nu är alla bilder klara på lilla Vendela. På lördag ska bilderna levereras. Tror nog att spektaklet kommer att firas rejält med lite läskande vätska i nypolerade glas.

Det är superkul att fota och få nya uppdrag. Idag fick jag två nya plåtningar inbokade. En syskonfotografering i vitsippor och en studentfotografering. Spännande och jag tackar för förtroendet. Det tar sin lilla tid att iordningställa alla bilder och så länge alla har förståelse för att det kan dröja ett par veckor innan allt blir klart så är jag helt inne på att ta mig an en massa nya uppdrag.

Det hör numer till vardagen att jag inser att jag är dubbelbokad, frisörbesök, klasskonferens, seminarium, badklubb, träning, bokklubb, seminarium, fotouppdrag... Allt på samma vecka! Jag rekommenderar inte att ha treparallelligt system för aktuella händelser, jobbalmanacka, mobil och hjärna kan sluta i ett mindre virrvarr. Av någon märklig anledning har jag alltid koll på mina fotouppdrag!?!

1 Kommentarer

Jennie

söt bild :) Härligt ljus!

Publicerat: 2009-05-12, 14:00:41
http://unreal.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist