En gång till fast lite annorlunda

Ibland försöker jag mig på att redigera bilder helt annorlunda. Jag försöker bredda mig, inte vara så smal i mitt tänkande och så vidare. Det slutar alltid på samma sätt. Jag ångrar mig. Precis som med den överexponerade bilden på lilla Clara. När jag fick se den på en annan dator igår blev jag helt förskräckt. Så idag publicerar jag samma bild men inte riktigt lika hårt överexponerad. Ni får gärna berätta vilken bild ni gillar bäst. Alla kommentarer uppskattas verkligen!

Jag kan bli avundsjuk på andra som håller på med bilder och som har en helt annan stil på sina bilder än jag. Jag försöker inspireras men enligt mig själv når jag inte hela vägen fram. Men kanske ändå, någonstans så gror ett litet frö...

För er andra som vill inspireras tipsar jag om:

Emelie, skånetös med oerhört sinne för bilder i naturligt ljus
Hanna B, tjejen som tar grymma modellbilder
Tim Andreaheim, killen som redigerar sina bilder i underbara färger
Monika Manowska, glimmar till med gudomliga barnbilder emellanåt
Mette Ottosson, ljuvliga bröllopsbilder som får alla tjejer att längta...
Johan, proffsfotograf med riktigt coola redigeringar
Malin, tjejen med de harmoniska naturbilderna


V i l k a   ä r   d i n a   b ä s t a   i n s p i r a t i o n s s i d o r   p å   n ä t e t ?


2 Kommentarer

Anonym

Hej! Jag tycker inte att den här flickan ser levande ut. Som en stillbild på en docka kanske. Det är nog ögonen som gör det. /Kristin

Dezdemona

Vilka länktips! Tack så väldigt (jag ska absolut titta in på din blogg igen, gillar bilderna)

Publicerat: 2009-05-31, 10:47:20
http://dezdemonas.blogspot.com/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist