Det växer så att det knakar


Fjärde dagen

2 Kommentarer

Tim, fotoblogg

Okej, lämnat tankarna på den där annonsen du hittade? Jag kan säga att jag hittills verkligen är nöjd. Svårflörtad som jag är, trodde jag självklart att det skulle bli skillnad, men inte så stor skillnad som det faktiskt är. Eller så vill mitt undermedvetna bara rättfärdiga köpet.

Publicerat: 2009-03-30, 10:00:55
http://blog.andreaheim.se/
Annika

Sv: ÅH! Äntligen någon som tyckte som jag och gillade båtbilden bäst. Hurra!

Och jag blir så himla glad av att höra att du tycker jag har en personlig stil i redigeringen. Det är något jag försöker sträva efter men det är skönt att få höra att man kanske faktiskt lyckats :)



Och förlåt för att jag gjorde dig arg. Jag ska i fortsättningen bara blogga hemska och deprimerande bilder så alla som läser blir gladare.. ehm.. :D

Publicerat: 2009-03-30, 21:13:12
http://annikasvenmarck.wordpress.com

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist