Min första bloggbild

Tänk att såhär såg den ut, min allra första bloggbild. Den har sina plus men den har definitivt även sina minus. Till exempel tycker jag inte om hur jag beskurit den. Färgerna känns också lite matta och trista vilket beror på att ljussättningen inte var den bästa.

Ja, men man lär så länge man lever. Jag tror trots allt att alla ni som faktiskt följer denna blogg dagligen faktiskt har sett en utveckling under det halvår som denna blogg har existerat. Men, vilka är ni egentligen? Ni är inte så bra på att kommentera. Jag ser ju på statistiken att ni finns där, dag efter dag. Om jag vågar skriva om mitt liv och framför allt visa mina bilder kanske ni vågar lämna en liten kommentar? Ibland behövs llite motivation för att fortsätta fota, skriva och blogga.

Kan ni inte just du skriva en kommentar och berätta vem du är?


Lilja fotad på glasskiva med 400D + 50 mm f/1.4

2 Kommentarer

annika

Får man pris om man är först?

/i was here and i´ll be back.

Publicerat: 2009-06-26, 17:29:52
http://vardagsglimtar.blogg.se/
DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Tack så mycket, roligt att höra faktiskt!



Jag tittar in här lite då och då, jag gillar verkligen hur du fångar ögonen på dina porträttbilder, alltid lika bra!



//Dennis

Publicerat: 2009-06-26, 22:08:18
http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist