Trött i benen

Efter flera dagars festivalande i Hultsfred, där jag mest har jobbat medan Mr Sambo sett till att festivalledningens ekonomi åtminstone blivit lite mer stabil, ligger vi nu i soffan helt utslagna. Med en ekonomi som i slutändan landar på plus minus noll ungefär... men å andra sidan har livet berikats med trevliga minnen som är värda så mycket mer än pengar. Måste bara meddela att festivallivet är hårdare än vad man kan tro. Särskilt när man inte är 20 år längre.

Sol och regn om vartannat gjorde att det var rätt lerigt emellanåt. Nästan så att jag kanske borde fundera på om det inte är dags att investera i ett par gummistövlar i vuxenstorlek. (Mina senaste härstammar nog från tidigt 90-tal eller sent 80-tal och var mycket fina i pastellrosa och vitt. Tyvärr passar de inte mina fötter längre. Ett par fötter som för övrigt slutade växa när de kom till den besvärliga mellanstorleken 37,5 vilket innebär att skor nästan alltid är lite trånga eller alldeles för stora.)

Åter till festivalen... Jag plåtat en hel del och ett par konserter blev det också. Kanske lägger upp några bilder i veckan. Har nog ett par bilder som blev ok.

När mina egna ben känns som gelé får jag pasa på att visa ännu en fin studentbild på Emmi...

Jag gillar bilden skarpt! Gör du?

1 Kommentarer

Tim, fotoblogg

vore spännande att se lite bilder! jag tyckte årets hultsfred var galet bra, hoppas festivalen klarar sig.

Publicerat: 2009-07-18, 12:07:31
http://blog.andreaheim.se

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist