Sunshine girl

Fullt upp dag och natt. Bloggandet hamnar lite i skymundan såhär under sommartid. I alla fall vissa dagar. Fast just nu har jag massa fina bilder liggandes i arkivet. Så misströsta inte, det komer massa fina bilder framöver.

Semestern är bokad nu. Det kommer bli precis hur bra som helst. Ja, alltså precis så bra som man själv väljer att göra det. Sol, hav, böcker, mat... Och en massa fina bilder! Så jag ser fram emot de kommande dagarna, att ha en riktig slapparvecka nästa vecka och att åka på semester och mitt i allt ser jag fram emot att börja jobba till hösten. Hur kul som helst!

Bilden ni ser föreställer supervackra studenten Emmis lillasyster. Lika olika som hallon och björnbär men ändå så vackra...


Canon 400D  50 mm f/1.4

1 Kommentarer

DENNIS FOTOBLOGG

Svar:

Haha tack så mycket!

Jag ska testa det faktiskt!

Kanske lägger upp resultatet på bloggen!



//Dennis

Publicerat: 2009-07-09, 16:13:23
http://dennisfoto.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist