Ännu en studiobild...

Jag har varit så trött den senaste tiden. Precis som var och varannan i vårt avlånga land har jag drabbats av en förkylning som liksom inte vill släppa. Jag vill helst bara sitta ner hela tiden. Så därför blir nästa bild ett studiofoto som idag får symbolisera min konstanta längtan efter att få sitta.

Den här bilden togs i somras när jag gick en fotokurs i Mullsjö. Då fotade jag också en svartvit studiobild som jag visade här för ett par dagar sedan samt min favoritbild från Ryfors.  

5 Kommentarer

Missjeni

sv: Åh, Tack så mycket :D



En ren och fin studiobild :) Hoppas du kryar på dig snart!

Publicerat: 2009-01-13, 22:47:19
http://jeni.blogg.se/
Angelina

Vad duktig du är Veronica!!!!!!!!

Helt fantastiska bilder!!!!!

Birgitta Johansson

Härligt Veronica! Är du inte på fel plats i livet?

Gå och harva i en skolkorridor när du kan jaga motiv med en kamera. Du är riktigt duktig med linsen!

Hälsn. från en gammal kollega

Din eleven Emelie <3

Hejhej Veronica!

Det var en väldigt bra bild tatt!

Hoppas vi ses snart :)

Malin

Sv: Tack så mycket :) Den där bilden var snygg, du tar väldigt fina bilder :)

Publicerat: 2009-01-14, 19:22:37
http://meandthecamera.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist