Nu ska här fotas!

Ha ha, rubriken blev ju nästan som en dålig ordvits... Det var inte min mening. Batterierna är laddade och minneskortet tömt. Jag tror att dagens bilder kommer att bli hur bra som helst! dessutom har jag lite andra fotoplaner inför kvällen som jag också ser fram emot mycket. Då åker stativet fram och så ska det byggas en ny typ av hemmastudio. Vad skulle jag göra utan alla underbara lov och helger? Då hade det nog ekat i min bildbank!
Bilden nedanför föreställer lilla ljuvliga Lukas som är lillebror till sötaste Lova. (Lilla tjejen i headern, fjärde bilden från vänster.)


Lukas Emlisson 26 oktober 2008

2 Kommentarer

sara

sv: tack så mycket! det är nog en kombenation av både hög bländare och oskarp mask! :]

Publicerat: 2009-02-12, 16:38:57
http://pictureit.blogg.se/
Lisa

åååh vilken härlig bild..



nej jag använder inte photoshop så mkt, men har det och kan med det lite iaf :) okej, tack för tipsen! kanske man ska ägna sig åt sina foton lite.. hihi..!

Publicerat: 2009-02-12, 17:35:02
http://fliza83.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist