Tjenfixsen

Halli hallå... Alltså jag vet att det varit extremt dåligt med uppdaterigar. Men som de flesta av er lider jag brist på extraliv och har bara en hjärna, två armar och två ben. Så därför får jag snällt hålla till med vad naturen gett mig. De som känner mig vet också att jag har extremt dålig simultankapacitet så jag får därför också snällt hålla mig till att göra en sak i sänder.

Om man nu kan kalla det en sak i sänder när man ska hålla reda på 22 busfrön, springa kors och tvärs på styrelsemöten och möten i arbetsgupp, föreläsning i matematik och dessutom jobba som reporter under helgen. Jojomensan, ingen rast ingen ro... ni förstår nog varför det inte blivit så mycket fotande eller grejande med bilder...

Men det kommer... för idag har jag registrerat mig på min nya kurs i foto. Ska bli oerhört spännande. Jag återkommer med rapporter från kursen framöver och givetvis blir det säkert nya bilder också!

Tjipp!


Fotad i Thailand med 400D + 50 mm f/1.4

4 Kommentarer

Anonym

Vilket oerhört läckert kort!!!!!Kram Vicky

TÄVLING

hej, jag har nyss startat en fototävling på min blogg. skulle vara kul om du var med

Publicerat: 2009-09-02, 16:24:45
http://coconutkiller.webblogg.se/
Ellen

så himla fin bild, färgerna och allt var ju underbart! :) haha

Publicerat: 2009-09-05, 18:37:48
http://kallamigellen.blogg.se/
Johanna - foto

Häftig bild!

Publicerat: 2009-09-09, 22:24:06
http://jbrannstrom.blogg.se/

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist