Fler semesterbilder

Så har solen äntligen kommit till Svea rike. Allt som krävdes var att jag hotade med att åka och jobba igår. Trots folks protester hade jag bestämt mig för att åka och göra en första städning i klassrummet inför höstterminen. Min tanke var att om jag städar i ordning en regnig dag kanske jag kan ta sommarlov någon dag extra nästa vecka. Så vaknar jag upp till klarblå himmel och genast åkte den idén i papperskorgen. Istället spenderades gårdagen med en hel drös trevliga människor. Prinsessfika i Romsås, mingel på Prången, lunch i Marbäck och kvällsmat på Marbäcksvägen. Man hinner med att vara oerhört social på en och samma dag bara man vill.

Nu är det dags för lite fler semesterbilder, en stunds redigering av fina barnbilder, lite frukost med blåbär och sedan bär det av till hästarna. Vad vore en sommar utan hästar...











0 Kommentarer

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist