Som en liten groda

Härom veckan fotade jag fina Ellen. (Ni som inte har sett bilderna på henne, passa på att ta er en titt!) Ellen fick se bilderna hemma på datorn och verkade nöjd för kommentaren blev något i stil med  "mamma, jag är söt".

Någon som blev lite mer oroad var tvillingbror Alvin. "Mamma varför vill hon inte fotografera mig?" "Tycker hon inte om mig?" När jag fick höra detta bestämdes raskt ett fototillfälle då lille Alvin skulle få modella. Vem blir inte överförtjust i en sådan här tuff kille?






4 Kommentarer

presentköparen

japp du ska hålla dig till barn! men snart ska du få en hel familjeutmaning och då ingår även mammor och pappor!!

Tommy

bild nummer 2 var en favorit

Publicerat: 2009-04-29, 18:57:06
http://tommysfoto.blogg.se/
linnea

nej gud va söt! superfina bilder du tagit :)

Publicerat: 2009-04-29, 20:37:41
http://linneabengtssons.blogg.se/
Linda

Så fina bilder! Vilka färger och vilka ögon!

Kommentera här

Namn:
Spara info?
E-post: (publiceras ej)

Hemsida:

Meddelande:


Bloggdesign av Linda Lundquist